BEVEZETÉS > Gyakran ismételt kerdések (FAQ)
 
Gyakran ismételt kerdések

MIKOR VÁSÁROLHATOK A WEBÁRUHÁZBAN?
Webáruházunk a nap 24 órájában üzemel, ami azt jelenti, hogy rendeléseit a nap folyamán bármikor leadhatja. Telefonos ügyfélszolgálatunkat hétköznap 9:00-17:00 óra között hívhatja a 0917 225 882 -  0918 141 025 telefonszámon, illetve kérdését e-mailben is elküldheti az adamsport@adamsport.hu címre vagy használhatja a weboldalunkon lévő chatet. Kérdésére a lehető leghamarabb válaszolunk, vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

HOGYAN TUDHATOM MEG, HOGY A TERMÉK RAKTÁRON VAN-E A WEBÁRUHÁZBAN?
A termékek körülbelül 90%-a raktáron van üzletünkben, ez azt jelenti, hogy a lehető leghamarabbi időpontban kézbesítve lesznek Önnek. Azok a típusuk, hosszúságok, méretek és színek szintén elérhetőek, melyeket az oldal megjelenít Önnek. Ha a terméket már látta webáruházunkban, viszont a következő megtekintés során már nem jelenítődik meg, annak az az oka hogy a termék jelenleg nem elérhető, de amint elérhető lesz, ismét megjelenik az oldalon. Ha azonban bizonytalan, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és kérdezzen. Abban az esetben ha a termék megtekinthető, de nincs raktáron, csapatunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a rendelkezésre állásról valamint a vásárlási lehetőségekről.

 

MILYEN ÖSSZEGTŐL SZÁMÍTVA NEM FIZETEK PÓSTAKÖLTSÉGET?
40 000 HUF feletti rendelés esetén a postaköltséget Ön helyett mi fizetjük.

 

HONNAN TUDHATOM MEG, HOGY HOL TART A RENDELÉSEM?
Megrendelése állapotát a fiókjába bejelentkezve követheti nyomon. Amint a raktárról összekészítjük tételeit, a tételek raktárról való kiszállításáról emailt küldünk Önnek.

 

KISZÁLLÍTTATHATOM A TERMÉKET MÁS CÍMRE IS MINT AZ OTTHONI CÍMEM?
Igen, ha Ön napközben dolgozik, és szeretné, hogy a futár a munkahelyére hozza a megrendelését, akkor a megrendelőlap kitöltésekor élhet a kapcsolattartási címtől eltérő címre történő szállítás lehetőségével.

 

LEHETSÉGES A MEGVÁSÁROLT TERMÉKET KICSERÉLNI VAGY VISSZAKÜLDENI AZ ÜZLETBE?
A webáruházunkból vásárolt terméket kicserélheti boltunkban azonos vagy magasabb árú termékért. A terméket vissza is küldheti nekünk, és a hét végén átutaljuk Önnek a pénzt a bankszámlájára.

 

A WEBÁRUHÁZBAN VÁSÁROLT TERMÉKEKET LEHET REKLAMÁLNI AZ ÜZLETBEN?
Ružomberoki (Szlovákia) üzletünkben reklamálhatja az adamsport.eu webáruházunkból vásárolt terméket.

 

MI A KÖVETKEZŐ LÉPÉS A REKLAMÁCIÓ BENYÚJTÁSA UTÁN?
A terméket egy adott ügyfélnek küldjük kiértékelésre.

 

RÖGTÖN REKLAMÁLNOM KELL A TERMÉKET, AMINT HIBÁT ÉSZLELEK?
Csak Önön múlik, hogy mikor dönt a termék reklamációjáról. Javasoljuk azonban, hogy a lehető leghamarabb jelentse a hibát. Felhívjuk figyelmét, hogy mégha nem is használja a terméket, a jótállási idő telik.

 

HÁNY NAPIG KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET?
A terméket a vásárló – azaz Ön- köteles hiánytalanul, teljes dokumentációval, vásárlást igazoló okirattal, sértetlenül és tisztán, lehetőleg eredeti csomagolással, abban az állapotban és értékben visszaküldeni, amelyben a terméket átvette, legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállást követő 14 munkanapon belül.

 

AMENNYIBEN VISSZAKÜLDÖM A TERMÉKET, HÁNY NAPON BELÜL TÉRÍTIK VISSZA SZÁMOMRA AZ ÁRÁT?
A pénzt a szerződéstől való tényleges elállást követő 30 napon belül visszautaljuk Önnek, általában a hét végén banki átutalással.

 

MILYEN MÓDOKON SZÁLLÍTHATÓ KI NEKEM A TERMÉK?
Kiválaszthatja az Önnek megfelelő kiszállítási módot - GLS futárszolgálattal, Packeta, vagy választhat személyes átvételt is az üzletben.

 

HOGYAN RENDELHETEM MEG A TERMÉKET?
A legkényelmesebb a webáruházunkon keresztül.

 

MENNYI A MINIMÁLIS TERMÉK-MENNYISÉG EGY MEGRENDELÉSHEZ?
A rendelés egy darab megrendelt terméktől érvényes.

 

LEHETSÉGES LEMONDANI A MÁR ELKÜLDÖTT MEGRENDELÉST?
Önnek joga van a megrendelt termékeket vagy szolgáltatásokat az adásvételi szerződés létrejöttétől számított 24 órán belül ingyenesen lemondani.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió